گالری تصاویر
گالری تصاویر
 
 
 
 

زمینه های تخصصی


 
 

ورود کاربر


 
 

 
 

چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۳

مدیریت استراتژیک


كتابخانه الكترونيكي مديريت استراتژيك

 

استراتژي اقيانوس آبي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استراتژي اقيانوس آبي يا چگونه فضاي بازار بي مقاومت خلق كنيم و رقابت را بي معنا سازيم.در اولين سال انتشار كتاب استراتژي اقيانوس آبي يعني سال 2005، بيش از يك ميليون نسخه از آن به فروش رفت و تا كنون به بيش از 41 زبان دنيا ترجمه شده است. اين كتاب همچنين به عنوان پرفروشترين كتاب The Wall Street Journal, Business Week و همچنين پرفروش­ترين كتاب­ در كشور زير شناخته شده است: ايالات متحده امريكا، انگلستان، كانادا، ژاپن، ايتاليا، آلمان، امريكاي لاتين، چين، كره، مالزي، لهستان، اسكانديناوي، سنگاپور و تايوان. مولفين كتاب در گزينش برترين متفكرين سال 2007 در رتبه ششم قرار گرفته­اند.
در بيست و پنج سال گذشته، تمركز اصلي تفكرات استراتژيك بر روي استراتژي­هاي رقابتي بوده و موضوع رقابت در مركز توجه الگوهاي تدوين استراتژي ريشه دوانده است. با چنين نگرشي، شگفت آور نيست كه سازمان­ها به شكل ماهرانه­اي نحوه رقابت با يكديگر را آموخته و از طريق تجزيه و تحليل اصول اساسي ساختار اقتصادي­ كه در حال حاضر درجريان است، يك جايگاه استراتژيك همانند تمايز، كاهش هزينه يا تمركز را براي خود اتخاذ كنند.
از اين رو امروزه به اندازه يك زرادخانه ابزارها و چارچوب­هاي تحليلي همانند مدل رقابتي پورتر بوجود آمده­اند كه چراغ رقابت را در قلب استراتژي روشن مي­كنند. اما واقعا بايد اينگونه باشد؟ تحقيقات پروفسور چان كيم نشان مي­دهد كه پاسخ به اين پرسش منفي است. اگرچه رقابت يك مسئله اساسي است، اما تمركز بيش از حد بر روي استراتژي­هاي رقابتي باعث مي­شود تا شركت­ها و محققان يك جنبه بسيار مهم از استراتژي را ناديده گيرند. اين جنبه مهم عبارت است از: آفرينش يك بازار جديد (يا يك فضاي جديد در بازار فعلي) كه در آن هيچ رقيبي وجود ندارد، و بدين ترتيب رقابت را بي معني كردن. و اين همان اقيانوس آبي است. در اين كتاب، بازار جهاني به دو اقيانوس تشبيه شده است: اقيانوس­هاي آبي و اقيانوس­هاي قرمز. اقيانوس­هاي قرمز نماد كليه صنايعي­اند كه امروزه موجود بوده و شركت ها در آن به رقابت مي­پردازند. اقيانوس هاي قرمز در واقع بازارهاي شناخته شده هستند. اقيانوس­هاي آبي، كليه صنايعي هستند كه درحال حاضر وجود ندارند. اينها فضاهاي شناخته نشده بازار هستند.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

واژگان رهبري جك ولش

واژگان رهبري جك ولش مجموعه اي از بيش از 250 عدد از كلمات، ايده ها، مفاهيم، ابزارها و استراتژي هاي مورد استفاده و يا ايجاد شده توسط جك ولش و جنرال الكتريك در بين سالهاي 1981 و 2001 مي باشد.

زندگينامه جك ولش؛ موسس شركت جنرال الكتريك:

جك ولش روش نويني در نحوه اداره شركت‌ها و كمپاني‌هاي بزرگ ابداع كرد كه امروزه بسياري از مديران بزرگ فارغ‌ از اصول فرسوده و سنتي پيشين، به راحتي كنترل امور مرزهاي تجاري خود را در دست گرفته و با سرعتي باورنكردني به سوي پيشرفت و توسعه پيش مي‌روند. تكنيك‌هاي افسانه‌اي مديريت ولش به گونه‌اي است كه هر مديري را در هر قلمرويي به اوج مي‌رساند. او خود نمونه بارز و موفق تكنيك‌هاي ولش است كه در سن 44 سالگي كنترل تمامي امور كمپاني بزرگ و نامداري چون جنرال الكتريك آمريكا را در اختيار گرفت و عنوان جوان‌ترين مدير يكي از بزرگترين شركت‌هاي ايالات متحده را از آن خود كرد.
جان فرانس ولش جي.آر در سال 1935 در ايالت ماساچوست آمريكا به دنيا آمد. در سال 1957 مدرك مهندسي شيمي خود را از دانشگاه همان ايالت دريافت كرد و پس از آن به سرعت به ادامه تحصيل مشغول شد و توانست در كوتاه‌ترين زمان ممكن دكتراي اين رشته را از دانشگاه آيلينيوس دريافت نمايد.
بلافاصله پس از فراغت از تحصيل يعني در سال 1960، ولش به كمپاني جنرال الكتريك پيوست و مشغول به‌كار شد؛ اما يك سال بعد تصميم به ترك اين كمپاني گرفت. او كه از بدو ورود به اين مكان با نحوه ارتقا شغلي كاركنان و برخي روش‌هاي مديريتي مشكل داشت، پس از يك سال فعاليت با دريافت پيشنهاد كار در يك شركت شيمي معدن با جديت تمام تصميم به ترك جنرال الكتريك گرفت. دريافت حقوق 10500 دلار براي يك مهندس جوان و تازه‌كار اگرچه ايده‌آل به نظر مي‌رسيد، اما او سواي مسائل مادي به روحيات حاكم بر محيط كارش بيشتر اهميت مي‌داد. به هر ترتيبي كه بود تا يك سال توانست اين شرايط را تحمل نمايد اما به محض دريافت پيشنهاد جديد از شركتي ديگر، تصميمش جدي‌تر شد.
هنگامي كه ولش تصميمش را براي مسئول رده بالايش، روبن گاتوف مطرح كرد، با عكس‌العمل عجيبي روبه‌روشد. او كه تا پيش از اين تصور مي‌كرد، گاتوف از شكايت‌هاي هرروزه ولش در مورد نحوه بوروكراسي دست و پاگير كمپاني خسته شده است و با شنيدن تصميم او بسيار خوشحال خواهد شد، به ناگاه با عكس‌العمل شديد او مبني بر عدم اجازه به وي براي چنين كاري روبه‌رو شد.
گاتوف كه خود مديري جوان و لايق در آن بخش به حساب مي‌آمد، به خوبي مي‌دانست كه وجود افرادي متخصص چون ولش براي جنرال الكتريك سرمايه‌اي بي‌كران محسوب مي‌شوند و از دست دادن آن‌ها به منزله از دست دادن بخش مهمي از سرمايه شركت است. از همين‌رو ولش و همسر جوانش را براي گردش در خارج از شهر دعوت كرد و در يك گفت‌وگوي چهار ساعته توانست او را قانع سازد تا از تصميمش منصرف گردد. او به ولش قول داد كه شرايط را به گونه‌اي مهيا سازد كه گويا او به دور از بوروكراسي ادارات و شركت‌هاي بزرگ تنها براي شركت‌هاي كوچك تحت فرمان يك كمپاني بزرگ كار مي‌كنند و بدين ترتيب تمامي اين رفت و آمدهاي وقت‌گير اضافي براي انتقال نظرات و تصميمات براي او برداشته خواهد شد.
به دنبال اين جريان، ولش با عزمي جدي‌تر به كار بازگشت و به كمك گاتوف توانست پله‌هاي ترقي را به سرعت طي نمايد. او ابتدا با بكارگيري روش نوين و مبتكرانه بازاريابي محصولات جنرال الكتريك را به طرز شگفت‌آوري ارتقا داد و از همين‌رو نام و اعتبار خاصي در كمپاني به‌دست آورد. سپس در سال 1972 به سمت معاونت يكي از بخش‌ها، در سال 1977 مديريت آن بخش، در سال 1979 يكي از اعضاي هيات مديره و سرانجام در سال 1981 به‌عنوان جانشين رجينالد جونز و جوان‌ترين مديركل كمپاني عظيم جنرال الكتريك منصوب شد.
در طول فعاليت 20 ساله او در اين سمت، جنرال الكتريك پيشرفتي بي‌سابقه در خود مشاهده كرد به طوري كه فروش محصولات آن از 12 ميليارد دلار در سال 1981 به 280 ميليارد دلار در سال 2001 افزايش يافت. تعداد بسياري از كارشناسان موفقيت ولش را مديون توانايي او در مديريت و بكارگيري تكنيك‌هاي فوق‌العاده موثر مي‌دانند. او به سادگي مي‌دانست كه چطور افكار و اهدافش را به تك تك افراد از بالاترين رده تا پايين‌ترين رده شركت انتقال دهد. او اعتقاد داشت كه مديران ارشد شركت به جاي نصب انواع و اقسام اطلاعيه‌هاي مختلف در تابلو اعلانات و يا ابلاغ نظراتشان توسط بوروكراسي طولاني و خسته‌كننده اداري، مي‌بايست از شيوه تكرار استفاده كند. به باور او اين مساله بايد به گونه‌اي انجام شود كه اهميت اهداف و مقاصد و يا دستورات جديد حتي به خانه كاركنان نيز كشيده شود و آن‌ها سر سفره شام با خانواده نيز در مورد آن صحبت كنند. در نظر او اگر در ذهن كاركنان، شركت از شكل يك راهرو دراز و پر پيچ و خم با موانع متعدد براي رساندن خبر از جايي به جاي ديگر به يك سوپرماركت بزرگ تشبيه شود، ديگر تمامي اتلاف وقت و انرژي در اين سيستم اداري از بين خواهد رفت. اگر تمامي بخش‌ها همچون قفسه‌هاي سوپرماركت در كنار هم و در معرض تماس ديگران قرار گيرند، نه به سيستم كاري آن‌ها لطمه‌اي خواهد خورد و نه دخالت و ناهماهنگي در انجام امور پديد خواهد آمد، علاوه بر اين‌ها تماس طولاني مدت همه با يكديگر سبب خواهد شد تا مطالب موردنياز كمپاني بارها و بارها دهان به دهان تكرار شده و در ذهن همگان نقش بندد.
بكارگيري اين روش غيرمعمول سبب شد تا كاركنان همگي خود را جزئي از كل بدانند و تماس‌هاي روزمره آن‌ها با مديران ارشد كمپاني، نوعي اعتماد به نفس و وابستگي عاطفي به جنرال الكتريك در آن‌ها پديد آورد و اين‌گونه شد كه در مدت 20 سال اين كمپاني چنان رشدي كرد كه قوي‌ترين مديران دنيا از عهده آن برنمي‌آمدند.
اگرچه در سال 2001، ولش از سمت خود بازنشسته شد اما توان علمي و مديريتي او به حديست كه حتي در سن و سال امروز نيز قريب به 500 كمپاني او را به عنوان مشاور و راهنما در كنار خود دارند و از تكنيك‌هاي خلاق او سود مي‌جويند.
 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

مدير هوش هيجاني 


كتاب حاضر توسط انتشارات تيم ليب منتشر شده است.كتاب حاضر با استفاده از ابزارهاي زير به بررسي چگونگي توسعه و استفاده از مهارتهاي هوش هيجاني در رهبري مي پردازد. 1- شناسايي احساسات 2- استفاده از آن در تسهيل در تفكر، درك و مديريت احساسات.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

ورك بوك كاربردي و اجرايي مربيگري 

 اين ورك بوك كه محصول موسسه Pioneering Transformational Leadership™ مي باشد، تمريني است كاربردي جهت تجزيه تحليل مهارتهاي مديريت كسب و كار با استفاده از سه شاخصه: 1- Marketing & Sales ، 2- Administration & Finance، 3- Administration & Finance

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

مربيگري اين تعداد

كتاب مربيگيري اين تعداد (Coaching That Counts) از سري كتابهاي بهبود عملكرد نيروي انساني در انتشارات Elsevier مي باشد. رويكرد اصلي كتاب مهار قدرت مربيگري رهبري به ارائه ارزش استراتژيك مي باشد.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

 رهبري آموزشي

زمان‌ حاضر را عصر مديريت‌ و رهبري‌ مي‌نامند چون‌ موفقيت‌ نهادها و سازمان‌ها تا حدزيادي‌ به‌كارآيي‌ و اثربخشي‌ مديريت‌ بستگي‌ دارد. نقش‌ مديريت‌ در بهره‌وري‌ سازمان‌هاباعث‌ پيدايش‌ سبك‌هاي‌ مختلف‌ مديريت‌ شده‌ است‌. پيشرفت‌ و ترقي‌ هر جامعه‌اي‌ در گرو نوع‌ و چگونگي‌ فعاليتي‌ است‌ كه‌ در مدارس‌ انجام‌مي‌گيرد.مهم‌ترين‌ هدف‌ مديريت‌ آموزشي‌ رسيدن‌ به‌اهداف‌ كلي‌ تعليم‌ و تربيت‌ است‌ بهترين‌ نوع‌مديريت‌ آموزشي‌، مديريتي‌ است‌ كه‌ همراه‌ با رهبري‌ باشد. اصولا اين‌ فكر كه‌ مديريت‌ امري‌ذاتي‌ است‌ و نياز به‌آموزش‌ ندارد، فكري‌ نادرست‌ و زيان‌بار است‌. درجه‌ي‌ زيان‌باري‌ آن‌ درمديريت‌ آموزشي‌ بيشتر از ساير مديريت‌هاست‌.آنچه‌ ما از مطالعات‌ درباره‌ي‌ انسان‌، مديريت‌ و رهبري‌ دريافت‌ مي‌كنيم‌ اين‌ است‌ كه‌موفقيت‌ در رهبري‌ علاوه‌ بر خصوصيات‌ فردي‌ رهبر، به‌ويژگي‌هاي‌ زيردستان‌ يا پيروان‌،محيط و درك‌ عوامل‌ مؤثر بر همه‌ي‌ آن‌ها مربوط مي‌شود.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

بهترين شيوه ها در توسعه رهبري و تغيير سازمان

اين كتاب يكي از مهمترين منابع آموزشي در حوزه منابع انساني مي باشد. اين كتاب منتشر شده توسط  انتشارات پيفيفر مي باشد. محور كلي كتاب حاضر بر پايه اينكه "چگونه بهترين شركت ها  تعييرات معني دار و رهبري پايدار را تضمين مي كنند" مي باشد.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

كتاب مقدس رهبري

اين كتاب محصول انجمن مديريت آمريكا مي باشد و نويسنده كتاب لورين ولف مي باشد. كتاب حاضر شامل تجربيات مديران براي رهبران معاصر مي باشد.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

همكاري چهره جديدي از رهبري 

كتاب همكاري چهره جديدي از رهبري (PARTNERING: the new face of leadership) كتابي است كاربردي در مورد چالشهاي پيش روي رهبران سازمان ها در شكل گيري همكاري هاي استراتژيك، همچنين كتاب حاضر شامل 30 عدد افكار رهبران بزرگي همچون كاپلان، كن بلانچارد، برايان تريسي و ... مي باشد.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد
 

سازمان استراتژي محور

امروزه مديران ارشد بسياري از شركت ها و سازمان هاي انتفاعي و غيرانتفاعي، وقت، انرژي و منابع مالي قابل توجهي را صرف تدوين استراتژي و تعيين راهبردهاي اساسي سازمانهاي خود مي كنند ولي اكثر آنها از عدم اجراي مطلوب استراتژيهاي خود سخن مي گويند. چشم اندازي كه اين مديران براي سازمان خود تصوير مي كنند براي خود آنها كاملا روشن است ولي آگاهي و درك كاركنان آنها از اين چشم انداز بسيار كم است و همسويي و همدلي آنها براي تحقق اهداف منبعث از اين چشم انداز بسيار كمتر است.بنابراين، مديران ارشد همواره در جستجوي راه حلي براي حصول اطمينان از اجراي استراتژيهاي خود بوده اند و در اين ميان، روشهاي ارزيابي عملكرد را به عنوان ابزاري جهت كنترل اجراي استراتژيهاي خود برگزيده اند. اما ويژگي هاي عصر اقتصاد مبتني بر دانش و اطلاعات، كارآمدي روشهاي ارزيابي عملكرد سنتي را كه براي سازمانها در عصر اقتصاد صنعتي مناسب به نظر مي رسيده، به شدت زير سوال برده است. كتاب حاضر يكي از بهترين تاليفات رابرت اس. كاپلان و ديويد پي. نورتون مي باشد.
چگونه شركتها و سازمانهاي معروف جهان توانسته اند به كمك روش ارزيابي متوازن (Balanced Scorecard) استراتژيهاي خود را پياده كرده و به موفقيتهاي بزرگ نايل شوند (با معرفي روش ارزيابي متوازن)

سرفصل هاي كتاب عبارتند از:
  

1  Creating  the  Strategy-Focused  Organization 

2   How Mobil Became a  Strategy-Focused  Organization 

PART  ONE TRANSLATING  THE  STRATEGY TO OPERATIONAL  TERMS  
3   Building Strategy  Maps  
4   Building Strategy  Maps  in Private Sector Companies  
5  Strategy  Scorecards in Nonprofit,  Government,  and Health  Care  Organizations  

PART  TWO ALIGNING  THE  ORGANIZATION  TO  CREATE  SYNERGIES  
6  Creating  Business  Unit  Synergy  
7  Creating  Synergies  through  Shared  Services
  

PART  THREE:  MAKING  STRATEGY  EVERYONE’S  EVERYDAY  JOB 
8  Creating  Strategic  Awareness 
9  Defining  Personal  and  Team  Objectives  
10  The  Balanced  Paycheck  

PART FOURMAKING  STRATEGY  A  CONTINUAL  PROCESS  
11  Planning  and  Budgeting 
12  Feedback and Learning 

PART  FIVEMOBILIZING  CHANGE  THROUGH LEADERSHIP  
13  Leadership  and  Mobilization 
14  Avoiding  the  Pitfalls  

Frequently  Asked  Questions 
Index  
About  the  Authors 

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

برنامه ريزي استراتژيك مديريت پروژه 

 

در اين كتاب الكترونيكي به معرفي مدلي پيشرفته جهت برنامه ريزي استراتژيك مديريت پروژه پرداخته شده است. اين كتاب براي انتشارات وايلي مي باشد.

 

1 The Need for Strategic Planning for Project Management

Introduction 
Misconceptions 
Wall Street Benefits 
Stakeholders 
Gap Analysis 
Concluding Remarks 

 

2 Impact of Economic Conditions of Project Management

Introduction 
Historical Basis 

 

3 Principles of Strategic Planning

General Strategic Planning 
What Is Strategic Planning for Project Management? 
Executive Involvement 
The General Environment 
Critical Success Factors for Strategic Planning 
Qualitative Factors 
Organizational Factors 
Quantitative Factors 
Identifying Strategic Resources 
Why Does Strategic Planning for Project Management 
Sometimes Fail? 

 

4 An Introduction to the Project Management Maturity Model

(PMMM) 
Introduciton 
The Foundation for Excellence 
Overlap of Levels 
Risks 

 

5 Level 1: Common Language

Introduction 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Risk 
Assessment Instrument for Level 1 
Questions 

 

6 Level 2: Common Processes

Introduction 
Life Cycles for Level 2 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Risk 
Overlapping Levels 
Assessment Instrument for Level 2
Questions 

 

7 Level 3: Singular Methodology

Introduction 
Integrated Processes 
Culture 
Management Support 
Informal Project Management 
Training and Education 
Behavioral Excellence 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Risk 
Overlapping Levels
Assessment Instrument for Level 3 
Questions 

 

8 Level 4: Benchmarking

Introduction 
Characteristics 
The Project Office/Center of Excellence 
Benchmarking Opportunities 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Assessment Instrument for Level 4 
Questions 

 

9 Level 5: Continuous Improvement

Characteristics 
Continuous Improvement Areas 
The Never-Ending Cycle 
Examples of Continuous Improvement 
Developing Effective Procedural Documentation 
Project Management Methodologies 
Continuous Improvement 
Capacity Planning
Competency Models 
Managing Multiple Projects 
End-of-Phase Review Meetings 
Strategic Selection of Projects 
Portfolio Selection of Projects 
Horizontal Accounting 
Organizational Restructuring 
Career Planning 
Assessment Instrument for Level 5 
Questions 

 

10 Sustainable Competitive Advantage

Introduction
Strategic Thrusts 
The Need for Continuous Improvement 
Project Management Competitiveness 

 

11 Special Problems with Strategic Planning for Project

Management 
Introduction 
The Many Faces of Success 
The Many Faces of Failure 
Training and Education 
Change Management 
Partnerships 
The Impact of Risk Controls Measures 
Dependencies between Risks 
Selecting the Appropriate Response Mechanism 
Conclusions 

Case Studies
Case 1
Packer Telecom 
Case 2Luxor Technologies 
Case 3Altex Corporation 
Case 4Acme Corporation 
Case 5: Quantum Telecom 
Case 6Lakes Automotive 
Case 7Ferris HealthCare, Inc. 
Case 8Clark Faucet Company 
Case 9Hyten Corporation
Case 10Como Tool and Die (A) 
Case 11: Como Tool and Die (B) 
Case 12: Macon Inc. 
Case 13The Trophy Project 
Case 14The Blue Spider Project 
Case 15Corwin Corporation 
Case 16MIS Project Management at First National Bank

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

  رويكردي جديد در استراتژي برند

برند يكي از مقوله هاي بسيار مهم در دنياي كسب و كار امروز مي باشد، در اين كتاب به معرفي رويكردها و استراتژي هاي جديد برند در قرن حاضر پرداخته شده است. مقوله هايي همچون اينترنت و تاثير آن بر برندهاي كسب و كار از جمله موارد نويني مي باشد كه در اين كتاب به آن پرداخته شده است.
سرفصل هاي كتاب عبارتند از:

7 To our readers
RETHINKING
Brand Strategy

9 A “mindshare” manifesto

Common misconceptions squander the power 
of the modern brand
By Eric Almquist and Kenneth J. Roberts
Powerful brands can help ?rms leave rivals in the dust. B
building today must encompass a more complex set of a
target a broader audience than in the past.
What is a brand?
“Common Wedgwood” 
Surviving in a world of 200 salsa brands

ASSESSING
A Brand’s Health

Ready for the next move?
Understanding a brand’s potential requires a new set of metrics
By Andy Pierce and Suzanne Hogan
A dispassionate analysis of a brand can uncover opportunities for a
company to expand into new pro?t zones. It also can reveal signs that
the brand is becoming irrelevant to changing customer priorities.
Deconstructing brand equity
Executive perspective: Laurie Lang

ANTICIPATING
Brand

Opportunities

What ever happened to Burma-Shave? 
Pattern thinkers can outsmart brand rivals in a changing
marketplace
By John Kania and Adrian J. Slywotzky
A static brand can quickly become irrelevant. But brand innovation
also has its risks. Patterns that have played out in other industries can
help managers anticipate when and how a brand must change.
A brand patterns catalogue
Brand patterns in action 

DESIGNING
the Branded
Experience

How Conoco broke the convenience store mold 
Building brand equity through many “moments of truth”
By Kathryn H. Feakins and Michael Zea
Brands are enhanced or eroded during countless interactions between
customer and company. The challenge is to design a customer
experience in harmony with the brand, then allocate investment
to the areas of greatest potential return.
Assessing brand investments 
Branding and M&As

DELIVERING
on the Brand
Promise

Making every employee a brand manager 
Aligning human capital strategy with brand strategy 
By Carla Heaton and Rick Guzzo
Employees are a critical yet underemphasized element in delivering
the positive customer experience necessary to build a strong brand. A
strategic approach to human capital will enable employees to deliver
to their fullest potential.
Brand building on the Internet 
Executive Summaries
Abstracts of the main articles of this issue in English, French, German,
Spanish, Portuguese, and Chinese

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد
 

78 سوال مهم براي رهبران امروز

 

 

 

 

 

 

 

كتاب حاضر، كتابي تعاملي بوده و در آن مجموعه اي از سوالات و جوابهايي كه رهبران كسب و كارهاي امروز بايد مورد توجه قرار دهند مطرح شده است.
سرفصل هاي كتاب عبارتند از:

PREFACE 
How to Use This Book 
A Warning 
ACKNOWLEDGMENTS  
INTRODUCTION: ANSWERS, YOU WANT ANSWERS
The Power and Problem of Why? 

1 QUESTIONS LEADERS NEED TO ASK THEMSELVES 
1. What does leadership mean?
2. How do you feel about being a leader?
3. What do you want to be remembered for? 
4. Are you happy?
5. What are you afraid of?
6. Are you sure you want to ask questions?
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER ONE WORKSHEET 

2 QUESTIONS LEADERS NEED TO ASK CUSTOMERS  
7. Why do you do business with us?
8. Why do you do business with our competition?
9. How and when have we made it hard for you to 
do business with us? 
10. What will you need from us in the future? 
11. If you were me, what’s one thing you’d change about 
my organization?
12. How can we effectively tell you that we’re grateful 
for your business?
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER TWO WORKSHEET 

3 QUESTIONS LEADERS NEED TO ASK EMPLOYEES 
ABOUT THE BUSINESS 
13. How do we make money?
14. How does your work contribute to our success?
15. How could we save money? 
16. How could you make your job more effective?
17. What’s the most important thing you know about our 
customers?
18. What’s something we could offer to our customers?
19. Who do you see as our competition, and what do you 
know about them? . 
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER THREE WORKSHEET 

4 DEEPER QUESTIONS LEADERS NEED TO ASK EMPLOYEES  
20. What gets in the way of your doing your job? 
21. What does our leadership team do that gets in the 
way of your doing your job? 
22. What’s a recent management decision you didn’t 
understand? 
23. How could we communicate management decisions 
more effectively?
24. If you could change one thing about our organization’s 
collective behavior, what would it be?
25. What’s a potential benefit we could offer that would be 
helpful to you?  
26. What is it like to work on a team in our organization?
27. How do you feel at the start of your workweek?
28. How do you feel at the end of your workweek? 
29. What volunteer work do you do? 
30. What makes you proud of working as a part of our 
organization?
31. What’s something you’ve learned in the past week? 
32. What brings you joy in your work? 
33. What do you do just for the fun of it? 
34. What gives your life meaning? 
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER FOUR WORKSHEET 

5 QUESTIONS TO ASK IN SPECIAL SITUATIONS  
QUESTIONS FOR NEW EMPLOYEES 
35. Why did you decide to join our firm…really? 
36. If you had to describe our organization in one word, 
what would that word be? 
37. What’s a great question I could ask someone who’s 
new to our organization? 
38. What questions can I answer for you? 
QUESTIONS FOR COACHING AND MENTORING SESSIONS
39. What are the strengths you bring to the workplace? 
40. What skills do you need to learn? 
41. What skills do you need to practice?
42. Who in our organization do you need to know? 
43. What work would you like to be doing in five years? 
QUESTIONS FOR NEWLY PROMOTED LEADERS 
44. Why do you think we made you a leader? 
45. What did the best leader you ever had do?
46. What do you need to learn to be a great leader? 
47. How can we support you as you grow into this 
leadership position?
QUESTIONS DURING A CRISIS 
48. Are you all right? 
49. What do you need to know? 
50. What do you need? 
WHAT DID YOU LEARN?  
CHAPTER FIVE WORKSHEET 

6 QUESTIONS LEADERS NEED TO ANSWER  
51. What do you see happening in our organization over 
the next twelve months? 
52. What is the future of our industry? 
53. What gets you excited about the future?
54. How do you learn about our customers? 
55. How do you know what I do in my job?
56. How can I advance in our organization?
57. How do you make decisions? 
58. How do you take time to think? 
59. What makes you angry in the workplace?. 
60. How do you measure success?
61. What are you learning?
62. How do you stay positive? 
63. How do you re-ignite your enthusiasm for your job? 
64. What do you love about your job? 
65. What do you do just for fun? 
66. What gives your life meaning? 
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER SIX WORKSHEET 

7 ANSWERS FOR SPECIAL SITUATIONS 
DURING A BUSINESS CRISIS
67. What’s happening? 
68. What’s going to happen next? 
69. What’s going to happen to me? 
70. Am I going to have a job next month? 
71. What’s the long-term impact of this crisis?
DURING A MERGER OR ACQUISITION 
72–73. What’s going to change? What’s going to happen 
to my job?
74. Who will be my leader? 
75. Will our values last? 
DURING THE PERSONAL CRISIS OF AN EMPLOYEE
76–78. What will the organization do to support me? 
What are my benefits? What will this mean 
for my career?
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER SEVEN WORKSHEET

8 DELIVERING TOUGH ANSWERS 
Answering when the answer is I don’t know
Answering when the answer is No
Answering when there isn’t an answer 
Answering when you can’t answer 
Answering when no one wants to hear the answer 
Answering a question that’s just too personal 
WHAT DID YOU LEARN? 
CHAPTER EIGHT WORKSHEET 
CONCLUSION: SOME FINAL QUESTIONS 
APPENDIX: GOOD QUESTIONS FROM OTHER LEADERS 
SUGGESTED READING LIST 
INDEX  

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

تاريخچه كنفرانس

اهداف كنفرانس

محورهاي كنفرانس

تاريخ هاي مهم

برگزاركنندگان

حاميان

زمان و محل برگزاري

گالري عكس

سخنراني هاي ملي

سخنراني هاي بين المللي

ميزگرد تخصصي

سمينار تخصصي

كارگاههاي آموزشي

نمايشگاه تخصصي

نمايشگاه كتاب

كميته علمي كنفرانس

شوراي سياستگذاري

كميته مديران

كميته اجرايي

كميته جايزه ملي مديريت استراتژيك

كميته آزمون حرفه اي مديريت استراتژيك

كميته متا مدل پوينت

روش تهيه مقاله

فرمت فايل هاي استاندارد مقالات

سامانه دبيرخانه الكترونيكي

راهنماي ثبت نام

كتابخانه مديريت استراتژيك

تماس با ما

استراتژي اقيانوس آبي

واژگان رهبري جك ولش

مدير هوش هيجاني

ورك بوك كاربردي و اجرايي مربيگري

مربيگري اين تعداد

رهبري آموزشي

بهترين شيوه ها در توسعه رهبري و تغيير سازمان

كتاب مقدس رهبري

همكاري چهره جديدي از رهبري

سازمان استراتژي محور

برنامه ريزي استراتژيك مديريت پروژه

رويكردي جديد در استراتژي برند

78 سوال مهم براي رهبران امروز

يك رهبر استراتژيك شويد!

آموزش گام به گام كارت امتيازي متوازن

راهنماي كاربردي مديريت استراتژيك ويژه مديران

مديريت استراتژيك برند

برنامه ريزي استراتژيك براي مديريت پروژه 

يك رهبر استراتژيك شويد 

 

 

 

 

 

 

 

 

اين كتاب اثري ماندگار از "مركز رهبري خلاق" و انتشارات وايلي مي باشد.نويسنده كتاب

Richard L. Hughes

مي باشد. در اين كتاب با راهكارهاي موفقيت در سازمان از منظر استراتژيك و رهبري استراتژيك آشنا مي شويد ، مجموعه فوق يكي از بهترين مجموعه در خصوص مديريت استراتژيك سازمان در راستاي موفقيت آن مي باشد.
سرفصل هاي اين كتاب عبارتند از

Introduction
    1. What Is Strategic Leadership?
    2. Strategic Thinking    
    3. Strategic Acting
    4. Strategic Influence
    5. Strategic Leadership Teams
    6. Making Strategy a Learning Process in Your Organization
    7. Becoming a Strategic Leader
Appendix A: Strategic Driver Paired-Voting Form
Appendix B: STRAT: Strategic Team Review and Action Tool
Appendix C: STRAT Items and the Learning Process
Appendix D: Using STRAT to Develop Your SLT
Appendix E: STRAT Norm Data
About the Center for Creative Leadership
 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

  آموزش گام به گام كارت امتيازي متوازن

 

 

 

 

 

 

كتاب حاضر يكي از كاربردي ترين كتاب ها در زمينه كارت امتيازي متوازن مي باشد. نويسنده كتاب Paul R. Niven و انتشارات آن وايلي مي باشد.
سرفصل هاي كتاب عبارتند از:

Foreword
Acknowledgments
Preface
PART ONE: INTRODUCTION TO PERFORMANCE MEASUREMENTAND THE BALANCED SCORECARD
    Chapter 1 :Performance Measurement and the Need for a Balanced Scorecard
    Chapter 2 : Balanced Scorecard as an Enduring Management Tool
PART TWO: STEP-BY-STEP DEVELOPMENT OF THE BALANCED SCORECARD
    Chapter 3 : Getting Started
    Chapter 4 : Mission, Values, Vision, and Strategy
    Chapter 5 : Developing Performance Objectives and Measures
    Chapter 6 : Finalizing Measures and Developing Cause and Effect Linkages
    Chapter 7 : Setting Targets and Prioritizing Initiatives
PART THREE:  EMBEDDING THE BALANCED SCORECARD IN THE ORGANIZATION’S MANAGEMENT SYSTEM
    Chapter 8 : Cascading the Balanced Scorecard to Build Organizational Alignment
 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

راهنماي كاربردي مديريت استراتژيك ويژه مديران

 

 

 

 

 

كتاب حاضر بر سه محور كلي استوار مي باشد: 1) چگونه استراتژيك فكر و عمل كنيم 2) همسوسازي استراتژي هاي سازمان با نياز بازار 3) ارتقاء مهارت هاي خود به عنوان يك مدير استراتژيك 

اين كتاب توسط انتشارات McGraw-Hill منتشر شده است.

سرفصل هاي اين كتاب عبارتند از:
 

1. What Is Business Strategy? 
The Game of Business 
The Power of Business 
The Basics of Strategy 
An Overview of Strategy Developm
A Word About Strategy Implementa
Manager’s Checklist for Chapter 1 

2. Goal Setting: The First Step in 
Corporate Goals 
“The Vision Thing” 
Constructing a Corporate Vision 
Mission Statements 
Organizational Goals That Make Sen
Manager’s Checklist for Chapter 2

3. A Strategy Road Map 
Where Is Strategy Born? 
Evaluating Current Performance 
Environmental Analysis  
Industry Analysis 
Internal Analysis 
So Where Are We Now? 
Strategy Formulation 
Manager’s Checklist for Chapter 3 

4. Customer Analysis 
Basic Customer Questions
Steps in Customer Analysis 
Who Are Our Customers? Who Buys from C
Why Do They Buy from Us? Why Do Some 
Buy from Competitors? 
Can We Meet the Needs of Those Buying fro
Without Sacrificing Value to Our Custome
What Else Can We Do for Our Customers to
Value for Them and for Ourselves? 
Manager’s Checklist for Chapter 4 

5. Internal Business Analysis 
Internal Audit 
SWOT Analysis 
Manager’s Checklist for Chapter 5 

6. Strategic Choices 
Generic Strategies 
Positioning 
Execution 
Classes of Strategies 
Manager’s Checklist for Chapter 6 

7.Strategic Thinking: Optimizing Assets 
Asset Optimization 
Asset Categories 
Manager’s Checklist for Chapter 7 

8. Strategic Thinking: Core Business Analysis 
Core Research 
Strategic Development Using the Core 
Business Approach 
Defining the Core 
Working the Core 
Manager’s Checklist for Chapter 8 

9. Strategic Thinking: Ten Tested Business 
Strategies 
Background 
Consolidation 
Bypassing 
Value Migration 
Teaming Up 
Digital Delivery 
Deep Connections 
ASAP 
Customization 
Mass Market 
Fix-It-for-Me 
This Is Interesting, but What Do I Do Now? 
Manager’s Checklist for Chapter 9 

10. Implementing Strategic Decisions 
Strategic Decision Making 
A System for Implementing Strategy:  
The Balanced Scorecard 
Change 
A Final Thought 
Manager’s Checklist for Chapter 10 
Appendix: References for Strategic Planning 
 
 

 

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

  مديريت استراتژيك برند 

 

 

 

 

 

سر فصل هاي كتاب عبارتند از:

 

1.1 From awareness to financial value 
1.2 Result of a brand tracking study 
1.3 Brand financial valuation, August 2006 
1.4 How brand awareness creates value and image dimensions 
1.5 The functions of the brand for the consumer
1.6 Brand functions and the distributor/manufacturer power equilibrium 
2.1 The brand as genetic programme 
3.1 Consumer price (in euros/litre) of various orange-flavour drinks in Europe 
4.1 Brand attachment: the 10 winning brands 
4.2 Determinants of attachment to distributors’ and producers’ brands 
4.3 How copycat resemblance influences consumers’ perceptions 
4.4 In which sectors do big brands resist trade brands and where are they defeated? 
4.5 Percentage of consumers who intend to buy the distributor’s product 
5.1 Consumers’ four concepts of luxury 
5.2 Brand personality is related to prescription levels 
5.3 The brand influence in medical prescription
5.4 The top ten European business schools 
6.1 Evolution of brand indicators over 10 years 
6.2 Evolution of brand capital for Coca-Cola and Danone  
6.3 Strategic uses of co-branding 
7.1 How to evaluate and choose a brand positioning 
7.2 Sub-brand and master brand positioning 
7.3 The most typical products of two mega-brands 
7.4 Brand laddering process: the Benetton case 
8.1 Underlying the brand is its programme
8.2 Comparing positioning scenarios: typical positioning scenarios for a new Cuban rum brand 
9.1 Addressing market fragmentation 
10.1 Advertising weight and trade brands’ penetration 
11.1 From risk to desire: the dilemma of modern branding 
12.1 Relating extensions to strategy 
12.2 Brand extension impact on launching costs 
12.3 Success rate of two alternative branding policies 
12.4 Extension strategic evaluation grid 
13.1 ‘House of brands’ or ‘branded house’ 
13.2 Shared roles of the corporate and product brand 
16.1 How brand equity decays over time 
17.1 From global to local: eight alternative patterns of globalisation 
17.2 Globalisation matrix 
17.3 How Absolut copes with the grey market: corridor pricing 
17.4 How global and local brands differ 
17.5 What differences between countries would compel you to adapt the marketing mix of the brand?  
17.6 Which facets of the brand mix are most often globalised?  
17.7 Barilla’s international and domestic range
17.8 How to make local brands converge 
18.1 A method of valuing brand strength 
18.2 Another estimate of the financial value of brands (2007) 

18.3 Assessing brand strength: strategic diagnosis 

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

برنامه ريزي استراتژيك براي مديريت پروژه 


 

سر فصل هاي كتاب عبارتند از:

1. The Need for Strategic Planning for Project Management 
Introduction
Misconceptions 
Wall Street Benefits 
Stakeholders 
Gap Analysis 
Concluding Remarks 

2. Impact of Economic Conditions of Project Management 
Introduction 
Historical Basis 

3. Principles of Strategic Planning 
General Strategic Planning 
What Is Strategic Planning for Project Management? 
Executive Involvement 
The General Environment 
Critical Success Factors for Strategic Planning 
Qualitative Factors 
Organizational Factors 
Quantitative Factors 
Identifying Strategic Resources 
Why Does Strategic Planning for Project Management 
Sometimes Fail? 

4. An Introduction to the Project Management Maturit
(PMMM) 

Introduciton 
The Foundation for Excellence
Overlap of Levels 

Risks 

5. Level 1: Common Language 
Introduction 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Risk
Assessment Instrument for Level 1 
Questions 

6. Level 2: Common Processes 
Introduction
Life Cycles for Level 2 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Risk 
Overlapping Levels 
Assessment Instrument for Level 2 
Questions 

7. Level 3: Singular Methodology 
Introduction 
Integrated Processes 
Culture 
Management Support 
Informal Project Management 
Training and Education 
Behavioral Excellence 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Risk 
Overlapping Levels 
Assessment Instrument for Level 3 
Questions 

8. Level 4: Benchmarking  
Introduction 
Characteristics 
The Project Office/Center of Excellence 
Benchmarking Opportunities 
Roadblocks 
Advancement Criteria 
Assessment Instrument for Level 4 
Questions 

9. Level 5: Continuous Improvement 
Characteristics 
Continuous Improvement Areas 
The Never-Ending Cycle 
Examples of Continuous Improvement 
Developing Effective Procedural Documentation 
Project Management Methodologies 
Continuous Improvement 
Capacity Planning 
Competency Models 
Managing Multiple Projects 
End-of-Phase Review Meetings 
Strategic Selection of Projects 
Portfolio Selection of Projects 1
Horizontal Accounting
Organizational Restructuring 
Career Planning 
Assessment Instrument for Level 5 
Questions 

10. Sustainable Competitive Advantage 
Introduction 
Strategic Thrusts 
The Need for Continuous Improvement 
Project Management Competitiveness 

11. Special Problems with Strategic Planning for Project
Management 
Introduction 
The Many Faces of Success 
The Many Faces of Failure 
Training and Education 
Change Management 
Partnerships 
The Impact of Risk Controls Measures 
Dependencies between Risks 
Selecting the Appropriate Response Mechanism 
Conclusions
 
Case Studies 
      Case 1: Packer Telecom 
      Case 2: Luxor Technologies 
      Case 3: Altex Corporation 
      Case 4: Acme Corporation 
      Case 5: Quantum Telecom 
      Case 6: Lakes Automotive 
      Case 7: Ferris HealthCare, Inc. 
      Case 8: Clark Faucet Company 
      Case 9: Hyten Corporation 
      Case 10Como Tool and Die (A) 
      Case 11: Como Tool and Die (B) 
      Case 12: Macon Inc. 
      Case 13: The Trophy Project 
      Case 14: The Blue Spider Project 
      Case 15: Corwin Corporation 
      Case 16: MIS Project Management at First National Bank 
 

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

 

  مورد كاوي هاي بين المللي مديريت استراتژيك

سرفصل هاي كتاب عبارتند از:

Part I    Formats and Players in Retailing

Chapter 1    Retail  Formats  Food
Case Study:Carrefour
Chapter 2    Retail?Formats Non Food
Case Study: Media Markt and Saturn
Chapter 3    New Competitors Vertical Strategies
Case Study: Esprit 
Part II    Strategic Marketing in Retailing

Chapter 4    Growth Strategies
Case Study: Fressnapf/Maxi Zoo
Chapter 5    The Internationalisation of Retailing
Case Study: Aldi 
Chapter 6    Retail Branding and Positioning 
Case Study: IKEA

Part III    Marketing Mix in Retailing 
 

Chapter 7    Store Location Trading Area Analysis and Site 
  Selection   
Chapter 8    Merchandise and Category Management 
Case Study: Coop (Switzerland)  
Chapter 9    Pricing 
Case Study: Wal Mart
Chapter 10   Instore Marketing 
Case Study: Galeries Lafayette 
Chapter 11   Customer Relationship Management
Case Study: Tesco 

Part IV    Buying, Logistics and Performance Measurement

Chapter 12   Buying Strategy  and Concepts
Case Study: Kingfisher
Chapter 13   Logistics Physical Distribution .
Case Study: Sainsbury’s
Chapter 14   Logistics Supply Chain Management and 
 Information Management
Case Study: Benetton 
Chapter 15   Controlling and Financial Management ...
Case Study: Metro

 

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد
 

قدرت نوآوري استراتژي

 

سر فصل هاي كتاب عبارتند از:

 

 
PART ONE
THE WHAT AND WHY OF STRATEGY INNOVATION

Chapter 1 STRATEGY MEETS INNOVATION
Chapter 2 STRATEGY INNOVATION IS MANAGING THE FUTURE
Chapter 3 STRATEGY INNOVATION IS NOT STRATEGIC P LANNING
Chapter 4 THE DISCOVERY PROCESS

 

PART TWO
 A GUIDE FOR IMPLEMENTATION
Chapter 5 THE DISCOVERY PROCESS The Moen Story
Chapter 6 THE DISCOVERY PROCESS Staging Phase
Chapter 7 THE DISCOVERY PROCESS Aligning Phase
Chapter 8 THE DISCOVERY PROCESS Exploring Phase
Chapter 9 THE DISCOVERY PROCESS Creating Phase
Chapter 10 THE DISCOVERY PROCESS Mapping Phase

 

PART THREE
ADVANCED STRATEGY INNOVATION

Chapter 11 MAXIMIZING THE DISCOVERY PROCESS
Chapter 12 FORMALIZING A STRATEGY INNOVATION SYSTEM
Chapter 13 THE FUTURE OF STRATEGY INNOVATION

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 

الگوهاي كاربردي-اجرايي برنامه ريزي استراتژيك

 

 

سرفصل هاي كتاب عبارتند از:

Step 1 -  Takes a look at the world outside Organization X. 
Step 2 -  Puts Y Group under the microscope. 
Step 3 -  Unites the external and internal environment. 
Step 4 -  Looks forward and forecasts where the organization is going. 
Step 5 -  Helps the organization alter course and decide where it wants to go. 
Step 6 -  Identifies the gaps between actual and desired destinations. 
Step 7 -  Creatively considers the options available to Organization X. 
Step 8 -  Checks that the options are sound and can stand up to rigorous analysis

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

  مديريت فرايندهاي كسب و كار و كارت امتيازي متوازن (رالف اسميت) - (ترجمه فارسي) 

شركت‌هاي امروزي، شايد رقابتي‌ترين دوره تاريخ را پيش رو داشته باشند. افزايش هزينه‌ها و جهش تقاضاهاي مشتري، ‌اين اصل را به بنگاه‌ها يادآوري مي‌كند كه فرآيندهاي داخلي بايستي با هدف بهبود بهروري و تخصيص بهينه منابع ارتقاء پيدا كند و غفلت از اين موضوع، منجر به شكست در بازار رقابت خواهد شد. «مديريت فرايند كسب و كار و كارت امتيازي متوازن» با استفاده از فرايندها به عنوان محرك‌هاي استراتژيك به مديران نشان مي‌دهد كه چگونه مي‌توانند به طور شايسته‌اي از كارت امتيازي متوازن براي دستيابي و پايداري موفقيت استراتژيك حتي در تغييرات شديد محيط كسب و كار استفاده كنند. بهره‌گيري از يك رويكرد «كاربردي»‌با نمونه‌هاي مختلف، واقعي و در سطح جهاني به خوانندگان كمك مي‌كند تا به شناسايي و نشانه‌گيري فرايندهاي كليدي بپردازند و از آنها در هدايت و پيشروي عملكرد استراتژيك شركت خود بهره‌برداري كنند. «مديريت فرايند كسب و كار و كارت امتيازي متوازن» براي سازمان‌هايي نوشته شده است كه يا سيستم مديريت استراتژي كارت امتيازي متوازن را پياده‌سازي نموده‌اند و يا در شرف پياده‌سازي آن هستند. اين كتاب آشكار مي كند: چگونه فرايندهاي يك شركت مي‌تواند به طور چشمگيري دچار دگرگوني شود، چگونه اين فرايند‌ها با استراتژي كسب و كار يكپارچه گردد و همچنين بينش‌هاي مفيدي را نيز در تاكيد بر پيوند بين فرايندها و استراتژي ارائه مي‌دهد و ابزارهاي مورد نياز را براي ايجاد كارت امتيازي به عنوان ستون فقرات فرايندهاي مديريتي فراهم مي‌نمايد. جعبه ابزار، توصيه‌هاي اجرايي و ايده‌هاي مطرح شده دراين كتاب ارزشمند، پيامدهاي چشمگيري را در مسير عملكرد عملياتي و پيشرفت استراتژي خواهد داشت. «مديريت فرايند كسب و كار و كارت امتيازي متوازن» كتاب منحصر به فردي است كه شكاف بين تئوري و عمل را پر مي‌كند تا استفاده از فرايندها به عنوان ابزاري استراتژيك براي عملكرد در سطح جهاني تسهيل گردد. دنياي تغيير، چگونه فرايند مي‌تواند استراتژي را پيش ببرد؟، فرايند استراتژيك، نقشه استراتژي، كارت امتيازي متوازن و ابتكارات استراتژيك از جمله مباحثي هستند كه در اين كتاب به آنها پرداخته شده است.
مترجمين اين كتاب مهندس مهرداد شرافت - مهندس مسعود اصلاني فرد مي باشند.

 
لطفا جهت دانلود راست كليك نموده و گزينه Save Link As... را انتخاب نماييد

 





 
 

تدریس در دانشگاه های 


دانشگاه صدا وسیما

 دانشگاه تهران

 مرکز آموزش سیما

پایان نامه دانشجویان

 

 
 

پیوندها 


صندوق پستي دانشگاه صدا و سيما

صندوق پستي گوكل

تمامي پيوندهاي مفيد

پايگاه تخصصي مجلات نور

دسترسي آزاد به مجلات

دسترسي آزاد به 3000 مجله الكترونيكي علوم انساني و هنر

فصلنامه تلويزيون

پايگاه پروكوئيست - 2 ميليون پايان نامه